lauantai 17. elokuuta 2013

Pennun hyljeksintää

16-17.8.2013

Unessa lapseni oli tarkoitus olla koko viikonloppu mummon ja papan luona hoidossa. Olin yksin kerrostalomme pihalla nauttimassa kesäsateesta. Ihastelin naapurin miehen kanssa  asvaltille muodostuneita lammikoita, kun huomasin, että vesilammikoissa liikkuu kaloja. Hain ongen ja virvelin, kun pihaan kaarsi auto. Autosta nousi tyttäreni mummoineen. Mummo sanoi, ettei voinut pitää lasta väkisin yökylässä, kun hän halusi kotiin. Tyttö kertoi murheissaan miten hänelle oli tullut ylitsepääsemätön ikävä minua ja yritti halata minua, mutta tönäisin tytön kauemmas minusta. Olin kiukkuinen, sillä olin luullut saavani omaa aikaa. Tyttö alkoi itkeä, mutta minä vain jäkätin siitä miten hänen olisi pitänyt pysyä yökylässä.

Itsekäs paskiainen äidiksi.

Ei kommentteja: