lauantai 28. toukokuuta 2011

Töissä ja koulussa

Olin unessa töissä avokonttorissa. Työpisteeni oli kärrätty täyteen useita tietokonepöytiä enkä päässyt koneelleni tekemään töitä. JOnkun ajan päästä työkaveri oli käynyt raivaamassa sen ja nautin siitä miten ympärillä oli tilaa.

Työpaikalla oli joku mies, jonka kanssa en tullut toimeen. Hän haukkui minua ja toivoi minun lähtevän takaisin sinne mistä olin tullutkin. Minäkin haukuin hänet ja ajattelin paljon pahempaakin. Jonkun ajan päästä kävin pyytämässä häneltä anteeksi ja sovinnon merkiksi tuo mies halasi minua suukon kera. Muistan kauhistuneeni, sillä tuo suukko tuntui siltä kuin minua olisi lyöty.

Siirryin unessa ruotsintunnille, jossa vieruskaverini vaihtuin koko ajan. Minulle jäi vahvasti mieleen penaalissani ollut pyyhekumi: se oli iso, valkoinen pyyhekumi, josssa oli siivellisen, vaaleanpunaisen My Little Ponyn -kuva. Pyyhekumin keskellä kulki vihreä raita.


Ei kommentteja: